1 Ekim 2010 Cuma

Boksör...

   Büyük maça sadece haftalar kalmıştı. Altın kemeri kazanabilmem için zorlu rakibimi ringte devirmem gerekiyordu. Bu ünvanı kazanacağıma inanıyordum. Fakat bu çok zordu. Çünkü rakibim nağ mağlup ve sürekli nakavt eden bir boksördü. Ona ringlerin yenilmezi diyorlardı. Ona bir ilki yaşatmayı çok istiyordum. Onu ringde devirmek ve altın kemeri kazanmak kendime verebileceğim en güzel armağandı. İlklerin gecesini yaşayabilirdim. ve bu kariyerimde başıma gelebilecek nadir fırsatlardan bir tanesiydi. Onu başarıya seçirmek ise benim elimdeydi.
   Büyük maça sadece iki hafta kalmıştı. Çok çalışıyordum. Günümün yarısından çoğunu çalışarak ve geri kalan zamanı da uyuyarak geçiriyordum. Rüyalarımda bile o maçı görüyordum. Bıkmadan usanmadan hep kazanacağımı düşünerek çalışıyordum. Hocam beni o büyük maça çok iyi bir şekilde hazırlıyordu. Çünkü eski kurt işini çok iyi biliyordu. Tüm bildiklerini bana detayı detayına anlatıp uyguluyordu. Maçı kazanabilmem için önümde hiç bir engel yoktu. Sağlığıma da çok dikkat ederek içimdeki o büyük hırsla adeta her yeri feth edebilirdim.  Kendime güvenim her zaman tamdı. ve maç günü gelmişti.
  Maça dakikalar kalmıştı. Kendimi çok iyi moralize etmiştim. Sadece kazanmayı düşüyordum. Rakibimin maçlarından edindiğim analizlere göre sağını çok iyi kullanıyor ve tam yerine isabet ettirdiği taktirde insanı kör edip ve beyin tıravmasına sokabiliyordu. İşim gerçekten çok zordu. Maçı sonuna kadar götürebilirsem önümde koca on beş round vardı. Artık ringe girmiştik karşımda iki metre boylarında up uzun bir dev duruyordu. Gerçekten insan ilk baktığı anda ondan korkabilirdi. Rakibimden ne korkuyor ne de onu küçümsüyordum. Beni çok zorlayacak bir maça çıkacaktım. Rakibim ünlü ve biraz havalı olduğundan  tribünlere sürekli show yapıyordu ,alaycı bir tavırla sürekli beni yeneceğini söylüyordu. Aslında rakip olarak bile görmüyordu. Bakalım neler olacaktı. Yalnız ben o altın kemeri çok istiyordum.
   Gong çaldı ve büyük maç başladı. Maç başa baş gidiyordu. Ağır ağır hareketlerle iki rakipte daha maçın ilk dakikaların da kendilerini yormuyorlardı. Maç o koca devin biraz daha üstünde gidiyordu. Dev açmıştı kendini kalitesini ve boksörlüğünü konuşturmaya başlamıştı. Sağlı sollu kroşelerini indiriyordu. Suratım sanki şekilden şekile gidiyordu. O kadar isabetli ve tam görerek  vuruyordu ki gözlerimi açıp gardımı alamıyordum. Güçlükle direniyordum. Maçı sonuna kadar bırakmayacaktım.
Onuncu rounda kadar gelmiştik. Maç o koca devin  üstünlüğüyle devam ediyordu. Birden onun zaafını bulup yüklenmiştim sağlı sollu vuruyordum ne olduğunu anlayamıyordu. Onu öyle bir köşeye sıkıştırmıştım ki benden beter hale gelmişti. Bu roundu da benim üstünlüğümle bitirmiştim. Bu koca devi anca nakavtla devirebilirdim. Yoksa bu maçı kazanmam imkansızdı.
Maçın son roundlarındaydık. Bu roundlarda benim üstünlüğüm vardı. Fakat çok yorulmuştum yumruklarımı bile zor vuruyodum. Koca dev o kadar yumruk yemesine rağmen sapa sağlam duruyordu. Maçta profesyonelliğini en üst seviyeye kadar kullanmıştı. ve beni devirmeyi de çok istiyordu. Birden üstünlüğü ele geçirdi ve çok seri bir şekilde üst üste kroşelerini ve sert yumruklarını indiriyordu.Kaybetmeye asla tahammülüm olamazdı. Çok yorulmuştum. Takatim kalmamıştı. Fakat yıkılmayacaktım. Son rounda kadar gelmiştim artık dönüş yoktu. Ya kazanacaktım ya kazanacaktım bu maç benim olmalı ve o altın kemeri kazanmalıydım. Maç daha fazla kötüye gitmeden hocam havlu atmamı istiyordu. Sağ gözümü açamama rağmen nefesimin yettiği son ana kadar maça devam edecektim.
ve son round başlamıştı.
   Dev yumruklarını ard arda sıralıyordu bende sağdan soldan vuruyordum. Daha kontrolü  ele geçirememiştim. Çoğunlukla kontrol hep ondaydı. O da artık çok yorulmuştu. Bir an herşey gözlerimin önüne geldi. Bu maçı kazanmalıydım. Kazanmak için elimden gelen herşeyi yapıoyordum.
ve birden yere yıkıldım. Hakem saymaya başlamıştı. Son ana kadar bekledim ve yerde kaldım zorlanarak da olsa ayağa kalkabilmiştim bu arada yumrukları artık beynime betonla vuruyorlarmış gibi geliyordu. Nasıl dayanıyordum. Ringdekiler ve ekran başındakilerde çok şaşırıyordu. Bakalım neler olacaktı . ve yine bir anda yerde buldum kendimi her halde daha adım bile atamazdım. Kalkmak için çabalıyordum. Hakem maçı bitirmeden yerden kalkabilirdim. Çok zordu fakat tüm gücümü ortaya koyacaktım. ve son saniyede zorda olsa ayağa kalkabilmiştim.ve o anda beklemediğim bir sağ yumrukla karşılamıştım. Yumruğu yediğim an nefesim kesilmişti.
   İyi bir boks kariyeri elde edemeden ,yaşayamadığım ilklerin ardından bedenimi son kez orada bırakmıştım. ve yapmış olduğum bu güzel başlangıç kendi sonumu getirmeme neden olmuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder