4 Ekim 2010 Pazartesi

Takipçi... Part II

   Kötü alışkanlığımdan vazgeçememiştim. Sürekli tanımadığım insanları takip ediyordum. Kendime bir insan seçip onu akşama kadar izliyordum. Bunu neden yapıyordum anlamış değildim. Gün geçtikçe bu bir alışkanlık olup takıntı haline gelmişti.
  Yine kendime izleyeceğim bir insan seçmiştim. Benim yaşlarımda orta boylu zayıf sakin birine benziyordu. Onu ilk gördüğüm an takip edeceğim insanın o olmasına kara verdim. Bugun sadece onu takip edecektim
Ona Bay x adını verdim. Bay x cadde üstünde yüz metre kadar yürüdükten sonra yemek yiyebileceği bir cafeterya ya girmişti. Bende oradan iyi bir yer seçip oturdum. Bay x çok acıkmış olmalı ki menüsü hayli bir doluydu. Bense sıcak bir içecek içmeye karar vermiştim.
Bay x hızlı bir şekilde yemeğini yedi ve hesabını ödedikten sonra yoluna koyuldu. Yarım saat kadar yürüdükten sonra bir binadan içeri girmişti. Ya burası eviydi ya da başka bir işi vardı. Biraz bekledikten sonra onu takibimden çıkarmaya karar vermiştim. Çıkacak gibi değildi .Bugun kü takibimi kısa kesmek istiyordum. En iyisi kendi yoluma bakmaktı.
   Bay x'in olduğu binadan elli metre yüründükten sonra ,biri sırtıma hafifçe dokundu. Kim olduğunu anlamak için yavaş yavaş kafamı çevirdim. Gördüklerim karşısında gözlerime inanamıyordum. Çünkü omuzuma dokunan kişi Bay x'ti. Bana yol üstünde kim olduğumu ve onu neden takip ettiğimi sordu. Cevap vermekten kaçınmıştım. Sürekli sorular soruyordu Ajan mısın ? Kim tarafından görevlendirildin ? Kimsin ? Neden beni takip ediyorsun gibi soruları ardı ardına sormaya devam ediyordu. Daha ben yanıt vermeden bana bir itirafta bulundu. O da benim gibi takipçiymiş. O da benim gibi insanları takip ediyormuş ayrıca takip edildiğini de hemen anlamıştı. Bense anlayamamıştım. Bu adam kimdi ? Bay x neden benim yaptığımın aynısını yapıyordu ? Hiç birşey bilmiyordum. Onunla gelmemi istedi. Şehrin batı yakasına geçtikten sonra biraz eskimiş bir binanın oraya götürdü. Ofis şeklinde kullanılan bir daireye gelmiştik. Buradan bana birşey vereceğini söyledi. Bay x zamanım daha da gizemli bir hal almaya başlıyordu. Önümüzde bir kasa duruyordu. Kasayı açacağını söyledi. Kasadan tahta ufak bir kutu çıkardı ve bunun bende durmasını istedi. Acaba ikimiz birden bir insanı takip edecekmiydik ? Bay x'le günüm nasıl devam edecekti çok merak ediyordum. Binadan hızlı bir şekilde ayrılmıştık. Bay x hiç konuşmuyordu. Benim söylediklerimi de cevaplamıyordu.
   Binadan çıkmış Bay x'le yürümeye devam ediyordum. Bana verdiği o ufak tahta kutu hala elimdeydi. Yürürken bu kutunun içinde ne olduğunu sormak istedim. Bu soruyu Bay x'in yüzüne doğru bakarak yöneltecektim ve  Bay x'i yakınlarımda göremiyordum. Nereye kaybolmuştu bu adam... Sağıma soluma her yere bakınıyordum .Hiç bir yerde göremiyordum. Yanımda duran adam birden nereye gitmiş olabilirdi ki bir hayalet gibi karşıma çıkmıştı ve bir hayalet gibi yok oldu. Bay x'le ilgili kafamda binbir soru işareti dolanıyordu.Ne diye karşıma ansızıp çıkıp ve birden yok olmuştu. Bu bay x kimdi ?
   Bana vermiş olduğu ufak kutuyu açmak istedim. Acaba bana ne bırakmıştı biraz tereddüt içerisindeydim. Kutudan ne çıkacağına dair hiç bir fikrim yoktu. Yavaş yavaş kutuyu açıyordum. ve içinden bir not çıkmıştı. Üstünde beni aramaktan vazgeç ,ilk önce  kendini bulmalısın... yazıyordu. Bay x ne demeye çalışmıştı hiç bir sonuca varamamıştım . Yoksa bay x karşıma hiç çıkmamışmıydı. Kendi adımlarımla mu bulmuştum kutuyu bilmiyordum.
   - Beni değil kendini bulmalısın...
Neler oluyordu anlamıyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder