8 Ekim 2010 Cuma

Tuzak...

   Son gözdem bir iş adamıydı. Hedefimde bu sefer o vardı. Tüm ihtiyacım olan sadece ondaydı. Neden mi ?
Çünkü ben bir üçkağıtçıydım. Tüm çevreme borçlanıp herkesi peşime takmıştım. ve bundan kurtulmanın kısa yoldan zengin olmanın en iyi ve en kolay yolunu biliyordum. İş adamından istediğimi ve istediğim kadarını çalacaktım.
   İlk önce ne yapar ne eder hergün adım adım takip ederim. Onun gibi yaşamaya başlarım ve onun gibi hareket ederim. Hedefimde ise kasasından yüklü bir miktarda para almak var. Buna kendi dilimde kasa temizlemek diyordum. Kendime ise kasa temizleyici... Böyle adamlar iki yerde para saklar ya evinde ya da iş yerinde ,ilk uğrayacağım yer ise iş yeri ve kendi odası olacaktı.
   Holdinge bir üst düzey yöneticisi vasfıyla gidip randevu alacaktım.  İş teklifi sunup cazip fiyatlar ve usulen güzel bir iş konuşması yapacaktım. Asıl dikkat edeceğim yer odasında kasanın olup olmaması eğer varsa gerçek işime bir an önce başlayabilirdim.
Zorda olsa randevu almıştım. Zaten biliyordum yanında kimsenin olmadığını ve  bugun kendinden başka iş yapmayacağını... Onun gibi olmak fazla zor olmamıştı.
Odasına doğru çıkmıştım . Konuşmam en fazla on beş dakika sürecekti. Daha fazlası işimi tehlike sokabilirdi. Dediğim gibi bir üst düzey yöneticisi vasfıyla gelmiştim . Hiç olmayacak olan hayal üstü projemi sunuyordum.  O konuşurken ben de odayı süzüyordum. Odası şaşalı büyük bir oda değildi. Demek oluyor ki odasına fazla önem vermiyordu. Çünkü burada onun için önemli birşey yoktu. Sadece bir odadan ibaretti.
Konuşmam yaklaşık on bir dakika sürdü. Birşey bulamayınca kısa kesip bir an önce oradan çıkmak istedim. Önümde tek bir seçenek kalıyordu. O da evine gitmek... Sabah olunca ilk işim bir ev ziyareti olacaktı.
   Evin önüne gelmiştim. Büyük bir villa da yaşıyordu. Evin korumasını bir güvenlik görevlisi yapıyordu. Gece vakti eve gelip kasanın nerede olduğunu anlayacaktım.
Eve arka taraftan girecektim. Elimde ki aletlerle kapıyı aralamıştım. Hızlı bir şekilde eve adımımı attım. Elimde bir fenerle evin içinde dolaşıyordum. Salon  ve mutfak oldukça büyüktü. Ev iki katlı olduğundan büyük bir ihtimalle yatak odası yukarı da ve kasa da odanın içerisindeydi. Sessiz sessiz yukarı çıkmıştım. İlk açtığım kapı banyoydu . Yanında ki oda da ütü odasıydı. Üçüncü denememde yatak odasında bulmuştum. Zengin iş adamı karısıyla beraber mışıl mışıl uyuyordu. Adımlarım o kadar hafifti ki bir nefes gibi sessiz kalıyordu.  ve kasayı görmüştüm. Kasa hemen iş adamını yanı başında duruyordu. Apaçık meydandaydı. ve orayı boşaltmak için sadece az bir zamanım kalmıştı. Geldiğim gibi sessiz bir şekilde evden ayrılmıştım.
   Üç gün sonra iş adamı ve biricik karısı bir haftalık tatile çıkacaklardı. Bu fırsatta kasayı temizleyip içinde ki yüklü miktarda ki parayı bir çırpı da alıp gidecektim.
   Beklediğin gün nihayet gelmişti. Güvenlik görevlisi hiç birşey anlamadan tereyağından kıl çeker gibi bu işi bitirecektim. Eve gece girdiğim gibi arka kapından kullandığım özel bir teknikle rahatlıkla girmiştim. Evde ne bir temizlik görevlisi ne bir bahçivan ne de hizmetçi vardı. Onlarda bu fırsattan istifade üç gün izine ayrılmışlardı. Eve girmek çok kolay olsa da kasayı açmak işimi biraz zorlaştıracaktı. Çünkü kasa alarmlıydı. İlk önce alarmı etkisiz hale getirdikten sonra kasayı açmam daha kolay olabilirdi.
   Odaya girmiştim. Benim de zengin biri olmama az bir zaman kalmıştı. Biraz uğraştıktan sonra sonunda alarmı etkisiz hale getirmiştim. Ne de olsa kasa temizlemek benim işimdi . Fakat bu kasa hayli bir zordu. Alarmı çözmek kasayı açmak gibi değildi . Kasa beni biraz  zorlayacaktı.
Bir saat kadar uğraştıktan sonra sonunda kilidi açmıştım. İçinde en az bir çuval dolusu para vardı.  Heyecandan duramıyordum. Yavaş yavaş zengin oluşumu izleyecektim. Kasayı hafiften çektim . ve içinde neler olduğunu görecektim. Gördüklerim karşısında gözlerime inanamıyordum. Çünkü olumsuz birşeyle karşılaşmıştım. Hala şoktaydım ve bir süre kendime gelemedim.
   O heyecanla açtığım günlerce araştırdığım en son ana kadar uğraştığım ,kasa beklemediğim bir şekilde boş çıkmıştı. Neye uğradığımı anlayamamıştım.. Ya kasa uzun zamandır boştu ya da tatile çıkmadan önce kasanın içinde ki bütün paralar alınmıştı. Bütün yapmış olduğum planlar ve yaşayacağım o güzel gelecek gözümün önünde yok olmuştu. Aniden kapıdan içeri birileri girmişti ve bir ses ellerimi başımın üzerine koymamı istedi.
   O an anlamıştım. Bu bir tuzaktı.

Peki şimdi ne olacak ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder