2 Ekim 2010 Cumartesi

Cinayet Gecesi...

   Akşam üzeri evimde sakin bir halde oturuyordum. Artık televizyon seyretmekten sıkılmıştım. Biraz da camdan bakmak istedim .Dışarı da neler oluyordu hayat nasıl akıyordu bir de perdenin ,arkasından görmek istedim. Hava çok güzel ve saatin çok geç olmasından ötürü ,etraf sessiz ve sakindi.
    Karşı tarafta garip olaylar yaşanıyordu. Önümde ki binada  komşularım değişik bir haldeydiler. Sanırım tartışıp kavga ediyorlardı. Yanlış hatırlamıyorsam  o dairede evli bir çift oturuyordu . Kavga git gide büyüyordu. Tabi benden başka onları kimse de izlemiyordu. Neler yaşanıyordu hepsini net bir şekilde görebiliyordum. Fakat onlar benim farkıma bile varmamışlardı. Olay git gide büyümeye başladı. Adam ellerini karısının boynuna dolamış ve boğuyordu sanırım onu öldürüyordu. Çok geçmeden olaya müdahale etmeliydim. Fakat ben daha adımı atmadan kadın yere yığılmıştı. Adam bu durumda ne yapacaktı ? Ya kadın ölmediyse adam da olay yerinden kaçmadan veya kadına zarar vermeden hemen oraya yetişmeliydim. Adeta gözlerimin önünde bir cinayet işlenmişti. Tam evden çıkmak üzereydim ki küt diye şiddetli bir ses duydum. Hemen balkona doğru koştum. Kaldırımın üstüne ne göreyim . O cani adam hem kadını boğmuş hem de camdan aşağı atmıştı. Adam olay yerinden kaçmadan onu yakalamalıydım . Çünkü bu durumu kimseye izah edemezdi. Tek yolu vardı o da kaçmak... Hızlı bir şekilde merdivenlerden indim. Karşı binaya doğru koştum. Üçüncü kata onların dairesine doğru çıktım ve kapıyı çalıyordum. Kapıyı kimse açmıyordu. Hemen ambulansı polisi aradım. Bu arada kapıya vurmaya devam ediyordum. Aşağıya cesetin yanına indim . Bir kaç kişi başına toplanmış olayın ne olduğınu anlamaya çalışıyorlardı. Ya adam kapıyı açmıyordu ya da çok seri bir şekilde ben gelmeden kaçmıştı. Olay yerine sağlık ekipleri ve üniformalılar geldi. Olayın sıcağı sıcağına gördüğüm için tanıklık ettim. ve o kadının intihar etmediğini kocası tarafından boğazlanarak zorla öldürüldüğünü söyledim. Çevre komşular da kimisi camdan bakıyor kimisi de olay yerine gelmişlerdi. Genç ve güzel kadın bir cani tarafından savunmasız bir halde acımasızca öldürülmüştü.
   Bir kaç yakın komşusu o kadını tanıdığını ,evli olmadığını ve tek başına yaşadığını yetkililere anlatıyorlardı. Eve giren bir adam olmadığını da iddia ediyorlardı. Bense üniformalılara tersini dile getiriyordum. Bu olay nereye doğru gidiyordu. Sağlık ekipleri cinayetin sonucuna orada varmışlardı . Verilen bilgiye göre kadın boğazı sıkılarak öldürülmemiş camdan kendisini atıp intihar etmişti. Ben buna inanmıyordum sürekli görevlilere onun cani bir şekilde öldürüldüğünü söylüyordum. Kimse bana inanmıyordu. Herkes bana karşı olamazdı. İnsanlar bu adamın varlığını ne görmüşlerdi ne de duymuşlardı. Sadece ben mi yanılıyordum. Yoksa garip bir yansımanın esiri mi olmuştum.
 O adam hiç olmamışmıydı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder