29 Eylül 2010 Çarşamba

Otostopçu... ( Sen de Nereden Çıktın )

    Yazın kavurucu sıcağı tepemize inmişti. Bu durumdan sıyrılmak için sadece kafamı toplamak ve dinlenmeye ihtiyacım olduğunu biliyordum.. Uzun bir yılın yorgunluğunu atmam gerekiyordu. Ansızın bavulu valizi toplayıp tatile çıkmaya karar verdim. Kendimi güneyin sıcak sahiline doğru bırakıcaktım . Üstü açık arabamla birlikte yol boyu kendi kendime eğlenip tatilimi ona göre planlayacaktım. Herşeyimi hazırlayıp yola koyuldum. Hava oldukça sıcaktı tatilimi deniz kıyısında geçireceğim için çok mutluydum.
    Bir kaç saatir araba kullanıyordum. İyi  de yol katettim. Dinlenme tesislerinde molamı vermiştim . Yarım saat kadar orada dinlendikten sonra tekrar yoluma koyulacaktım. Artık yoluma devam edebilirdim . Daha yeni yola koyulmuştum ki , yol kenarında iki genç otostop çekip yardım bekliyorlardı. Ben de yolculuğum daha keyifli geçsin diye ikisini de arabama almaya kadar verdim. Ne güzel yol arkadaşlarım olurlardı. Biri genç bir delikanlı diğeri ise güzel bir kız hemen hemen birbirleriyle aynı yaşta bu iki genç insan. Nereye gideceklerini sordum . Onlarda benim gibi güneye sahile gidiyorlarmış ikisi de öğrenciymiş ve tatil yapmak üzere evlerinden bir kaç haftalığına uzaklaşmaya karar vermişler.
    Yolculuğumuz hoş beş sohpetlerle çok eğlenceli gidiyordu. Arkada oturan genç kız elinde gitarıyla bize canlı müzik yapıyordu. Bir güzel eğleniyorduk tadımızı hiç birşey kaçıramazdı. İki gencin de içi kıpır kıpırdı. Şarkı söyleye söyleye yolumuza devam ediyorduk.
Akşama doğru güney sahillerine doğru gelmiştik. Bana çok teşekkür edip onları yol kenarında aldığım gibi yine yol kenarında bırakmıştım .Bir tarafta iyilik yaptığım için mutluydum. Bir tarafta ise yine yalnızlığımın burukluğuna yeniden kavuşmuş olacaktım. Kent merkezine gelmiştim. Sahil kenarına yakın bir otel arıyordum karış karış... Kendime kalacağım güzel bir otel bulmak istiyordum. Uzun uğraşlar sonucunda güzel bir tatil köyü bulmuştum. Orada bir kaç hafta konaklayacaktım. Kaldığım oda güzele benziyordu .Yatakta hafifti. İçeri girdiğimden beri de iyi servis yapıyorlardı. Otel görevlileri de güler yüzlüydü. Sanırım hayallerimde ki tatile gelmiş bulunuyordum. Gece dinlendikten sonra sabah deniz ve kumun tadını çıkaracaktım.
    Çok güzel bir uyku çektim. Kahvaltımı  yapıp  gazetemi okuduktan sonra öğleye doğru plaja inebilirdim. Bir güzel karnımı doyurdum. Biraz televizyona da gözattıktan sonra sahile inmek için otelden ayrılabilirdim. Televizyonu açtım. Bir de ne görevim haber kanalları flaş haber olarak bangır bangır bir cinayetten söz ediyordu. Güzel bir genç kız yol kenarında ölü olarak bulunmuştu. Haber kanalı genç kızın kimliğini gösterdikten sonra çok şaşırmıştım. Çünkü bu kız benim arabama aldığım otostopçu kızdı. ve onu onu tatile götürüyorum bahanesiye kandırıp ikna eden genç bir adam öldürmüştü.Bu da diğer otostopçu genç oluyordu. Televizyondan verilen bilgiye göre bu genç adam yeni yeni insanlarla tanışıp onlarla eğlenceli vakit geçirip ,işini bitirdikten bir süre sonra öldürüyormuş . Azılı bir seri katil olduğı için böyle bir sürü cinayet işliyormuş çok profesyonel bir katil olduğu için kusursuz bir cinayet işleyip ardında  da hiç iz bırakmıyormuş. ve ben arabama katil bir otostopçu almıştım. Bir nevi bende ölümün ucundan geçmişim. Olan o güzelim genç kıza olmuştu. Başka kanallarda da o cinayetin haberleri geçiyordu. ve ufak bir ayrıntı daha vardı. Otoyolun kamera kayıtlarında o iki gencin nereden nasıl bir arabada indiği net bir şekilde görünüyordu. Bu durumda cinayete ben de ortak olmuştum . İyilik yapacağım diye kendimi yakmıştım. Ardımda  bir kızın ölümüne ve kendime işlemediğim bir suç bırakmıştım. O seri katilin yakalanmama taktiği de bu oluyordu. Kendisi yapıp çok iyi bir planla başkasının başına yıkıyordu. Böyle olacağını nereden bilebilirdim ki. Nereden çıkmıştım ki ben bu tatile ne diye almıştım ki onları arabama, artık olan olmuştu. Başım fena halde dertdeydi.
     Peki şimdi ne olacak ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder