10 Eylül 2021 Cuma

Günler.

Nasıl geçiyor günler?

1.gün

Bugün erken uyandım. Diğer insanların her gün erken uyanma gibi bazı rutinleri olur. Benimki sadece bugüne özeldi. Gözümü açtığımda saat 07:30'u gösteriyordu ve bu benim için erken bir uyanış oldu.

2.gün

Bugün sadece kendi iç sesimi dinlemeyi istedim. Dışarıdan gelen seslere kulaklarımı tıkamak ile meşguldüm.

3.gün

Havaya aldırmıyorum bugün çünkü yağmurun üzerime yağmasını seviyorum. Yağmur bana hep eski sevgilimi hatırlatıyor.

4.gün

Bugün şunu fark ettim. Bir şarkıyı üst üste 13 kez dinledim ve nedense 14'üncü kez dinlemeyi doğru bulmadım.

5.gün

Bugün sadece yürüdüm. O kadar çok yürüdüm ki ayaklarımın artık beni taşımak için bu kadar istekli olmayacağına eminim.

6.gün

Denizi seviyorum suyun hafifçe dalgalanırken çıkardığı ürkek sesi, sonsuz maviliğin hiç bitmeyecek kadar uzaklıkta olmasını seviyorum. Bugün sahilde biraz oturdum ve nereye baktığımı siz iyi biliyorsunuz.

7. güm

Bugün en sevdiğim yemeği yiyorum. Genelde en sevilen yemekler çok açken daha lezzetli gelir. Annem en sevdiğim yemeği bildiği için bugünlük beni mutlu etmek istemiş.

8. gün

Ne sıkıcı bir gün değil mi?!!! Diğer 7 gün gibi. Tadı yok.

9. gün

Bugün üzerime yakışacağını düşündüğüm kıyafetlerden alıp önem arz edecek günlerde giymek için prova yapmalıyım. Umarım çok yakışır.

10. gün

Bugün bir arkadaşımla buluşacağım. Onunla buluşmak bana her zaman iyi gelmiştir. Çünkü onunla her şeyi konuşabiliyorum. Peki ya o?

11. gün

Bugün hoşlandığım kızı yanımdan geçerken gördüm. Ve aynı gün içerisinde farklı zaman dilimlerinde birkaç kez daha gördüm. İlk ikisi tesadüf olabilir ama üçüncüsü değil.

12.gün

Bugün hoşlandığım kızı düşünerek geçireceğim. Hayallerimin içerisinde ona fazlasıyla yer var.

13. gün

Kapıyı açıyorum. Kapıyı kapatıyorum. ( | )

14.gün

Bugün "hayal kırıklıklarının tümü"yle yüzleştim. Epey can sıkıcıydı.

15. gün

İnsanlar ...

16. gün

Bugün her şeyin belirsiz olduğu gün sonunun nasıl biteceği tahmin edilemeyen bir gün oldu. Her şeyin belirsiz olması beni biraz gerer ve bundan hiç hoşlanmam.

17. gün

Bugünü anlatacak bir şey bulamıyorum. Öyle bir gündü ki öyle olması gerekiyordu ve öyle oldu. Anlamı yok.

18. gün

Bugün çok fazla renk gördüm. Birbiriyle uyumu olmayan çeşit çeşit renkler; mavi, sarı, kırmızı hatta siyah, fuşya, lila, turkuaz,yavruağzı ve kahverengi gibi...

19. gün

Bugün hoşlandığım kıza açılacağım ve söylemek istediğim şeyleri söyleyeceğim.

20.gün

Bugün yaş ortalaması bir hayli yüksek insanlarla bir aradayım. Ömrünün sonlarına doğru gelmiş yaşam sevinçleri sona ermek üzere olan insanlar. Benim gibi...

21. gün

Doğum günün kutlu olsun. İyi ki doğdun! ve bu dünya için önemli birisin.

22. gün

Sırtımda çantam, terazimde düşüncelerim, kalbimde parçalarım, ne kadar ağırlıkta olduğunu bilmiyorum. Ağır işte. 

23. gün

Neşeliyim, neşem karanlık yerlere ışıklar saçıyor gibi. Bugün mutluyum evet evet. Sadece bugüne özel olsun istemem çünkü böyle fırsatlar her zaman insanın başına gelmiyor

24. gün

Hoşlandığım kız beni reddetti.

25. gün

Bugün bir toz bulutu olup gökyüzünde kaybolmak istiyorum.

26. gün

Gülen çocuklar görüyorum, dişleri küçük, saçları dağınık, elleri pis. Çocuklar işte; onlar gülsün oynasın mutlu olsun. Bugün çocuklarla oyunlar oynadığım kısacık bir gündü.

27. gün

Bugün bir mektup aldım. İçi boştu.

28. gün

Sanki her şey bugün

29.gün

Bitiyor gibi.

30. gün

Daha yaşamadım ki sonunu getireyim. 

Günlerin tragedyası. 1-30-365./

günler sarmal bir yay gibi bunu unutma.

3 yorum:

  1. Bence gayet eğlenceli bir hayatınız var. Özellikle sahilde geçirdiğiniz günü anlatırken baya baya hayal dünyasına uçtum, geri döndüm :))

    YanıtlaSil
  2. `Bugün bir toz bulutu olup gökyüzünde kaybolmak istiyorum.`

    Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil